Cum cumpar

 In doar cateva minute poti comanda articolele si accesoriile dorite de pe site-ul KidsDecor. Te rugam sa citesti ghidul de mai jos, iar in cazul in care mai ai intrebari suplimentare poti lua legatura cu noi prin email la [email protected] sau telefonic la 0722450015.

 

Programul de procesare comenzi:

 

De Luni-Vineri intre orele 8.00 – 16.00.

Comenzile care nu sunt primite in acest interval vor fi preluate in urmatoarea zi lucratoare, iar cele care sunt initiate (lansate) in week-end vor fi preluate luni.

 

Selectarea produselor

Cel mai simplu ajungi la un produs folosind meniul din partea stanga a paginii. Selecteaza mai intai categoria principala apoi categoria secundara, dupa care poti sorta si filtra produsele pana gasesti produsul dorit.

Pentru a intra pe pagina produsului din lista de produse rezultata poti face click pe imaginea articolului.

Te rugam inainte de a adauga produsul in cos sa consulti (pictograma) “Ghidul de marimi” pentru a evita achizitionarea unui produs care nu se potriveste nevoilor tale.

Daca doresti sa adaugi un produs in cosul de cumparaturi, apasa pe butonul (pictograma) “Adauga in cos”, dupa selectarea dimensiunii, grosimii sau culorii dorite. In situatia in care doresti o catitate mai mare de 1 buc./ model, te rugam sa modifici cantitatea dupa nevoile tale.

Vizualizarea continutului cosului

Continutul cosului poate fi vizualizat apasand pe butonul (pictograma) “Cosul meu” din coltul din dreapta sus a paginii.

Sunt prezenti 6 pasi pe care este important sa-i completezi corect:

1.      COS

Aici vei putea face modificari asupra fiecarui produs pe care l-ai adaugat in cos – poti modifica catitatea sau poti sterge produsul bifand casuta de sub butonul “Sterge”. Este obligatoriu ca dupa modificarile facute sa apesi butonul (pictograma) “Actualizeaza”.

Totodata de aici iti poti continua cumparaturile si ulterior reveni oricand la el.

Pentru continuarea plasarii comenzii va trebui sa apesi pe butonul (pictograma) “Comanda acum” dupa ce bifezi casuta in care iti dai acordul cu privire la Termenii si Conditiile pe care le-ai citit.

Cupoane de reduceri

Cupoanele de reduceri: (pictograma) “Cod de reducere” sau (pictograma) “Cod card cadou”se introduc pe pagina initiala a cosului de cumparaturi, la sectiunea (pictograma) “Reduceri si carduri cadou” (te rog sa evidentiezi sectiunea daca se poate).

Reducerile se aplica doar produselor marca KidsDecor!!

Codurile de reducere -sa vdemcum le aplicam: cumulat sau nu cu alte reduceri de ex oferta saptamanii.

 

Aici este obligatoriu sa alegi daca doresti sa te inregistrezi sau doresti sa continui fara inregistrare (ca oaspete).

 

2.      ADRESA DE FACTURARE

 

Dupa ce ati completat datele pe care doriti sa vi se emita factura (trebuie adaugat campul COD UNIC si REG COMERTULUI), trebuie completata datele necesare pentru intocmirea documetului de transport.

In situatia in care datele de facturare si livrare sunt identice, bifati casuta “Livreaza la aceeasi adresa” situata la inceputul aceste pagini (sub titlul “Adresa de facturare”). (la cod postal sa adaugi sector)

3.      METODA DE LIVRARE

Va rugam sa alegeti modalitatea de livrare:

-          Ridicare personala sau

-          Curier rapid

 

4.      METODA DE PLATA (in loc de “Selecteaza metoda de plata”)

Alege metoda de plata dorita:

-          Ramburs: plata se va face in numerar (te rog sa adaugi asta pe site) la primirea coletului

-          Card (prin intermediul “EuPlatesc”)

si ati ales modalitatea de plata si transport, introduceti codul de pe cupon la Cod de validare si apasati butonul Actualizare pentru finalizarea comenzii. Daca se aplica un cupon de reduceri pentru un produs care are deja o reducere, reducerea aplicata comenzii este cea cu discountul mai mare.

5.      CONFIRMATI

In aceasta pagina se prezinta un sumar al datelor furnizate: adresa de facturare, livrare precum si sumarul comenzii.

Va rugam sa verificati corectitudinea acestora pentru a primi produsul dorit in cel mai scurt timp.

Prin butonu (pictograma) “Confirmati”sunteti de acord cu datele introduse si produusele comandate.

6.      COMPLET

In acest punct comanda a fost trimisa catre noi pentru procesare! In cel mai scurt timp trebuie sa primiti un email de confirmare a comenzii.

Va multumim!

De asemenea, in situatia in care intampinati dificultati in a face comanda on-line, ne cerem scuze pentru aceasta situatie si va invitam sa alegeti urmatoarele 2 variante de trimitere a comenzii:

 

Timpul dvs. este important si pentru noi, astfel ca pentru a remedia problema aparuta, va rugam sa ne-o semnalati prin telefon la nr. (+40)722-450.015 sau  (+40)726-362.676 sau prin email la [email protected]

 

Speram ca acest ghid de cumparaturi v-a fost de folos!

 

Aboneaza-te Newsletters

Primiți actualizări prin e-mail despre cel mai recent magazin și oferte speciale.

Close